В Малокатеринівському КДНЗ  "Рукавичка" працюють 6 педагогічних працівників:

1. Діденко Олена Іванівна - завідуюча дошкільним закладом. Педагогічний стаж - 27 років.
2. Коса Віталіна Григорівна - вихователь . Педагогічний стаж - 19 років.
3. Лук’яненко Олена Володимирівна - Педагогічний стаж - 18 років.
4. Дерибас Анастасія Павлівна - Педагогічний стаж - 1 рік.
5. Гужева Ірина Олександрівна - Педагогічний стаж - 3 роки

 

Малокатеринівський комунальний дошкільний навчальний заклад «Рукавичка» ,який розрахований на 10 місць ( площа 72 кв м),  в ньому  функціонує 2 різновікові групи, в яких  виховується 40 дітей. Садочок укомплектовано педагогічними кадрами, техперсоналом, є медична сестра.

Наші працівники - люди освічені, культурні,наділені якостями гідними поваги. І дійсно, як рукавичка зігріває руку, так невеличкий колектив закладу зігріває діточок своєю любов’ю та турботою. Давно минули ті часи, коли у батьків виникав сумнів ,чи віддавати малят в чужі руки. Тепер на наш садочок покладають багато надій: тут дітей і доглядають добре, і виховують, і навчають.

Пройшовши через, помилки, пошуки зараз у нас працюють ті, хто любить дітей, хто хоче навчитися працювати по-новому. Вік працівників змішаний, бо при цьому відбувається обмін досвідом. І обов’язково молодь, яка зацікавлена у творчому пошуку.

Персонал через практичні спроби, поповнюючи скарбничку рис, важливих для міжособистісного спілкування, прагне звільнитися від зайвої затиснутості й незручності, вчаться стосункам вихователь - дитина - батьки; важливим є збагачення одне одного цінним педагогічним досвідом.

Наш колектив вважає за необхідне складати, виходячи з річного плану дитсадка, особистий план перспективних справ на рік, що допомагає кожному  педагогу більш продуктивно виконувати свою роботу. Зазначаються найбільш важливі справи і терміни їх виконання. В кінці кожного тижня педагоги  заповнюють «Карту самооцінки моєї діяльності». Все це сприяє більшій організації праці.

Територія дитинства у нашому дитячому садочку має такий вигляд: це прикрашена огорожа,цікаві картинки й написи на вхідних дверях, які розповідають про яскраві події в групі. У гардеробній радують і залучають дітей до активної діяльності куточки «Ми чекаємо на тебе» - діти проявляють знаки уваги до відсутніх - це наклейки, карамельки,календарики…, «Чарівна мить» .

Привертає увагу «Відділ кадрів» - варіант оформлення трудового куточка в старшій групі. Якщо дитина виступає в ролі «вихователя», то вона на цей час приколює бейджик,знятий зі стенда і допомагає дорослим. 

У спальних кімнатах є музикальний центр,фонтанчики з Фен-шуя. Під час читання  казки вихователем, звучить заспокійлива музика або дзюрчить струмок. В цей час медична сестра проводить аромотерапію ефірними маслами: хвої,чайного дерева, м’яти.

У кожній групі живуть персонажі з позитивними моральними функціями:  Калинка і Барвінок, Фунтик і Телесик. Малят приваблюють торбинки «добрих справ» (під керівництвом вихователя й за участю батьків, діти опускають в них свої камінчики за добрі вчинки, а в п’ятницю підраховують їх і розповідають про свої справи).

Куточок дорожнього руху оформлений традиційно, але з великою кількістю моделей машин, ігор, макетів.

«Скриня першокласника» містить реквізити школярів.

В дитячій бібліотеці всі книги систематизовані за темами.

Форма навчання у нас - заняття. Але заняття в динаміці, із продуманим дозуванням розвивальних справ. Педагоги дотримуються правила: «Заняття проводиться радісно, оптимістично легко, й неодмінно - гра» Хвилинки відпочинку включають в себе точковий масаж, пальчикову гімнастику, скоромовки, фокуси. Майже 2,5 тис.років тому Платон писав: « … жодну науку вільна людина не повинна вивчати, як раб. Тілесні вправи, що виконуються навіть проти волі, анітрохи не шкодять тілу, у  душі ж ніяка примусова наука не залишається міцно.Тому не силоміць викладай, шановний, дітям науки,а в процесі гри; тоді ти краще побачиш, хто до чого схильний.» Якщо виникають труднощі в роботі з дітьми - шукайте причину в собі, придивіться до сучасної дитини, замисліться над тим, що не спрацьовують звичайні підходи, засоби впливу, що насамперед треба змінити щось у собі.

Але для успіху нам необхідні батьки. Вони для нас і тил, і фортеця для усіх видів діяльності. Якщо не буде величезної довіри до дитячого садка, то усі старання зійдуть нанівець. Необхідна максимальна відкритість. Не нав’язуємо своєї думки, не беремо на себе владу керувати сім’ями. Ми використовуємо різні форми роботи з батьками. Вихователь стоїть на одному рівні з батьками, при цьому вдало домагається досягнення саме своєї мети.

Добре зарекомендовують себе анкетування. Цікавими є щоденники спілкування з родинами.

Коли відлунює черговий випускний бал, на якому були щемливі, сумні нотки, які чергувалися з веселощами, радощами дітей та схвильованістю батьків, то ми, педагоги, з гордістю говоримо, що це наші вихованці. А через огорожу дитячого садка дивляться очі дітей різних випусків, яким так необхідно зустрітися зі своєю вихователькою і просто поспілкуватися.

То  це мабуть найвища оцінка нашій роботі.

Проблем і труднощів , що потребують розв’язання у нас багато. Новий навчальний рік набирає свої оберти. З надією, з великою вірою в те, що ми зможемо розв’язати певні проблеми, уникнути невиправданих і неочікуваних віянь «зверху», освоїти нову програму, написати значимі папери, і все встигнути, і в усьому  взяти участь. Педагог за покликанням витримає все: економічні негаразди і політичну нестабільність. Вічне, багато разів поставлене запитання: як усе це відіб’ється на житті тих, кого ми покликані оберігати, плекати, зміцнювати їхнє здоров’я, навчати їх розуму і розвивати, розвивати… Але ми зможемо захистити наших дітей завдяки нашому таланту і ентузіазму.

 

close